zondag 23 december 2012

magnolia kerstboom kaart




hoi allemaal,
hier ben ik nog even om een kaartje te plaatsen,
ik ben eindelijk klaar met alle kerstfreubels.
vandaag heb ik de laatste dingetjes afgemaakt en hebben we alles rondgebracht.
ik ben toch wel blij dat het klaar is nu.
ik heb nog heel veel dingen die ik wil plaatsen, maar tot de kerst zijn er niet genoeg dagen om alles te posten. dus misschien dat ik nog wel doorga tot na de kerst of dat ik een blogpost maak met meerdere items. maar dat zien jullie vanzelf wel ;0

ik heb dit voorbeeldje ergens voorbij zien komen op n blog, maar ik ben in de drukte vergeten om welke blog het gaat helaas.
ik heb voor deze kaart een driehoek gebruikt met in het midden een vouw, de punt van de kerstboom heb ik dus boven de oorspronkelijke kaart uit laten steken.
de lagen heb ik gemaakt met een mal van quickutz en om en om geplakt samen met een laagje kant.
afgemaakt met het schattige stempeltje van magnolia.
ik hoop dat jullie het leuk vinden,

hele fijne feestdagen gewenst voor iedereen,
veel liefs annemarie

2 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een leuk origineel kerstkaartje!
Groetjes Nicolet

Unknown zei

wow dit had ik eerder moeten zien, wat een gaaf kaartje, een idee voor volgend jaar, dank je wel voor het laten zien.
Groetjes van Ageeth