zondag 9 december 2012

magnolia kerst bakje







hoi,
15 november hadden we weer een reuze gezellige knutseldag bij sandra thuis.
we hadden toen een begin gemaakt aan dit kerstbakje.
hij heeft bij mij even in de wacht gestaan op de kast omdat ik nog wat kerstkaartjes heb gemaakt tussendoor.
maar nu is hij eindelijk klaar.
alle patronen hebben we eerst uitgetekend op papier en moesten daarna uitgeknipt worden.
later hebben we gaatjes geprikt in het designpapier en hebben we alles gestikt.
de twee magnolia poppetjes heb ik hier thuis later ingekleurd en ook uitgeknipt.
dan alles in elkaar zetten, en dit is dan het resultaat!
ik vind het een gezellig dingetje en ik ga hem een mooi plekje geven in m'n huiskamer.
tot ziens allemaal,

groetjes annemarie

4 opmerkingen:

CreaSjouk zei

Wat een leuk kerstbakje!
Groetjes Sjoukje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat heb je dit mooi gemaakt, leuk hoe je de boom hebt versierd met het touw en de kralen.

Groetjes jolande

Unknown zei

Wat leuk zoals ze die kerstboom aan het optuigen zijn, Annemarie! Heel apart met de kraaltjes, je hebt er weer een heel fraai tafereeltje van gemaakt!! Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Annemarie,wat een leuk idee en zo mooi uitgewerkt,schitterend gedaan die belletjes in de boom,haha,leuk om weg te zetten!lieve groetjes Miranda