donderdag 20 december 2012

kerstboompjes kaart hero arts



hoi allemaal,
hier nog even snel een kaartje voordat het alweer kerst is!
wat gaat de tijd toch snel! en ik wil nog zoveel moois maken en plaatsen!
er zitten helaas gewoon niet meer uren in n dag!
ik hoor van meer mensen dat ze er last van hebben, dus ik ben gelukkig niet de enige..

ik heb al een hele hoop kerst kaarten gemaakt, ik hoop dat ik nog even de tijd vind om ze op m'n blog te posten.
het kaartje heb ik gemaakt met een stempel set van hero arts die ik laatst bij de posthumus winkel in amsterdam heb gekocht. en ik moet zeggen dat ik het een heel veelzijdig stempelsetje vind.
er stond een klein voorbeeldje op de achterkant van de set en dat idee heb ik gebruikt.
ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden, bedankt weer voor het langskomen op mijn blog en tot snel.

ik wens jullie ook allemaal hele fijne feestdagen toe! en een goed en gezond 2013!!
veel liefs annemarie


1 opmerking:

Anoniem zei

Super leuke kaartjes Anne! Misschien voor mij een idee voor volgend jaar hahaha heb weer kerstkaarten tekort en moet op de valreep nog aan de slag.
Liefs, San