donderdag 21 juli 2011

trouwkaartje mo manning



jaaaaaa, daar ben ik weer!
ik denk dat ik de "knutsel swing" weer een beetje te pakken heb.
deze is er vandaag weer uit komen rollen.
in opdracht van van lieve buurvrouw heb ik deze kaart gemaakt.
de juffrouw van haar dochter roos ging trouwen.
en daar hoort natuurlijk een exclusief kaartje bij :))
dit is hem dus geworden,
het afdrukje is van mo manning en het papier zowaar weer van action:)
morgen avond heb ik een gourmet op de planning staan en zaterdag gedwongen uit eten want mijn ouders zijn alweer 35 jaar getrouwd:)
het kan slechter allemaal hahahah
jullie ook allemaal een fijn weekend toegewenst,
groetjes annemarie

ps die supermooie bloempjes zijn gehaakt door mijn moeder, voor diegene die misschien interesse hebben. ik heb ze in meer dan 60 kleuren. in 2 afmetingen 2.5 en 3 cm en ze kosten 0.30/0.35 cent per stuk. ik zal er binnenkort nog een voorbeeldje van laten zien. tot snel

6 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtige kaart, echt in een hele mooie sjieke stijl!

Liefs Ida

Sandra zei

Wat een mooie kaart!

Unknown zei

Vind 'm helemaal chic geworden en perfect voor een huwelijk! Vind 't allemaal alleen wel errruuugg vervelend voor je dat je alwéér uiteten moet ha ha ha!! Proficiat met je ouders en geniet van het etentje! Fijn weekend, groetjes, Ira

sandra_w zei

Prachtige stijlvolle kaart!!

San x

Anoniem zei

een heel mooie trouwkaart.

groetjes Rebecca

Riet zei

Wat een schitterende kaart,geweldig die stempel,heel mooi papier.

Liefs Riet.xx