vrijdag 29 juli 2011

bruids taart





haaaallo daar ben ik weer,
pfff wat heb ik een nare week achter de rug...
m'n witte poezekind noortje was sinds vorige week vrijdag verdwenen.
ik heb het hele weekend lopen zoeken.
heb meer dan dan 100 brieven rondgebracht, met de vraag of de mensen even in hun schuur en/of garagebox wilde kijken.
meerdere mensen gebeld die een garagbox hebben hier.
op de plaatselijke kabeltv geplaatst..etc
4 dag spoorloos, helemaal radeloos.
kwamen we dinsdag avond thuis, stond ze binnen in de gang bij m'n buurvrouw.
die al sinds vrijdag op vakantie was, en waar ik al 4 dagen de vogeltjes eten gaf.
en waar ik dus ook al 4 keer had gekeken en geroepen van de zolder tot de wc.
wij naar binnen.. geen noortje.
wij naar boven, had ze zich heel angstig verstopt in een kast met kleding.
raar beest..maar ik ben heel blij dat ik haar weer terug heb!!!

hier nog een kort verhaal bij de taart+doos.
vorige week ging mijn collega trouwen.
toen heb ik namens alle collegas deze taart gemaakt, met alle namen en 8 gelukswensen erin! mijn mannetje paul had bedacht dat het ook wel leuk zou zijn als ik er een doos omheen zou maken.
zo gezegd zo gedaan, ze vond hem ontzettend mooi!!!
de bloemetjes zijn wederom gehaakt door mijn mams!!
prettig weekend allemaal,
groetjes annemarie

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Anne of moet ik zeggen: CreaBea?
Heel erg origineel om je kunstwerk op deze manier te maken. Mijn complimenten!
Noortje is gelukkig weer terecht, ik zat er echt mee hoor!

Groetjes,
Esther

Unknown zei

Fantastisch werk zeg! Daar heb je helemaal de blits mee gemaakt zeg!! Ziet er eerlijk gezegd nog lekkerder uit dan een echte taart, ha ha ha!! Fijn te horen dat Noortje weer thuis is, geloof goed dat je ze hebt gemist! Groetjes, Ira

nicolet zei

Ooh wowwww wat schitterend gemaakt zeg! Daar zullen de krijgers vast een schitterend plaatsje voor zoeken!
Groetjes Nicolet

anja zei

helemaal te gek ,gellof me dat dit een ere plaats krijgt
gr anja

Anoniem zei

kan ik geloven dat ze daar blij mee waren,supper mooi gedaan.

groetjes Rebecca

Unknown zei

Sorry leuk verhaal, maar snap dat je toch wel even in je rats hebt gezeten.

Taart is ook een heel leuk idee!


Groetjes Ingr.d