zaterdag 16 juli 2011

stamping bella



hallo daar ben ik weer,
bedankt voor jullie leuke reactie op mijn vorige kaartje,
ik heb hier weer een kaartje die ik pasgeleden heb gemaakt voor 1 van mijn nichtjes die jarig was.
ik heb crafts cardstock gebruikt, en ik moet zeggen dat ik het heel mooi vind om als basis te gebruiken:)
het design papier is van we r memory keepers.
dat heb ik al heel lang in mijn kast liggen, dat hebben we 1 1/2 jaar terug bij sandra gebruikt toen we daar een workshop hadden van een vogelhuisje.
moet je nagaan...wie wat bewaard heeft wat he?! :))
allemaal nog een heel fijn weekend gewenst.
groetjes annemarie

5 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

nicolet zei

Prachtig kaartje en een superleuke stempel heb je gebruikt!
Groetjes Nicolet

Unknown zei

Hey, wat gaaf weer wat van je te zien! Geen wonder dat je na zo'n periode van 'blogrust' met zo'n super ZEN kaart terug komt :-) Hij is mooi! Groetjes, Ira

Anoniem zei

een heel mooi kaartje.

groetjes Rebecca

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!
Wat een leuk papier ook.

Liefs Ida