zaterdag 19 februari 2011

mo manning kaartje barbeque man



hey hallo,
daar ben ik weer met een kaartje.
dit keer geen "zoeterd" maar een stoere mannen kaart.
het is een stuk lastiger om te maken dan een meiden/vrouwen kaart.
je kan het niet opleuken met strikjes en bloempjes etc.
maar ik vond het wel erg leuk om te maken!
de volgende ligt al weer klaar, want marjolijn wordt maandag alweer 31 jaar!!
maar die kan ik natuurlijk pas posten als ik hem aan haar heb gegeven!
dus tot snel en een heel fijn weekend allemaal!
groetjes annemarie

9 opmerkingen:

Unknown zei

Oh die vind ik énig! Hij staat ook zo trots als een pauw achter de bbq (zoals echte mannen ook doen, ha ha ha). Je hebt een goede achtergrond gekozen, ik dacht even dat hij aan het strand stond te bbq-en nl! Geniet van je weekend, groetjes, Ira

Ern@ zei

Wat een leuke kaart zeg, vind het een hele sfeervole mannenkaart. Dat vind ik vaat het lastigste, omdat je dat vaak met frutsels doet..
echt super dus deze kaart!

Amanda zei

Geweldig mooi en leuk kaartje, een echte mannenkaart.

groetjes Amanda

Anoniem zei

Je mannenkaart is super goed gelukt Annemarie!
Liefs, Sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een gave, stoere mannenkaart, geweldige kleuren en papier en de B.B.Q. man geweldig.

groetjes jolande

Martha zei

Tjonge, deze is super mooi geworden zeg!!!

Gemma zei

Stoer kaartje hoor! Ik vind mannenkaartjes ook altijd een uitdaging maar deze is echt super! Groetjes Gemma

Riet zei

Wt een prachtige mannenkaart is dit zeg.

Liefs Riet.

marjolijn zei

Wederom een beauty hihi. Maar je volgende kaartje die je gaat plaatsen is nog mooier, ik blijf er maar naar kijken haha.
X Mar