vrijdag 25 februari 2011

sugar nellie digi kaartje



en dit is hem dan!
het kaartje dat ik voor marjolijn heb gemaakt en haar afgelopen maandag heb gegeven.
alweer 31 jaar, we hebben weer even gezellig bij kunnen kletsen.
ook hebben genoten van de heeeerlijke appeltaart en van de kleine norah die deze maandag ook alweer 1 jaar wordt!
ze is een goeie entertainer want ze is nr 1 in gekke bekken trekken! erg lief!

het kaartje heb ik gemaakt met 1 van de nieuwe digi stempels van sugar nellie.
toen ik ze zag werd ik heeeeel hebberig!!
en ik ben daarom ook erg blij dat ze heb kunnen kopen op marktplaats.
ik heb het afdrukje weer ingekleurd met bruynzeel potloden en doezelaars en terpetine.
de bloempjes heb ik gemaakt met een mal van marianne design!
ik heb geen spijt dat ik die heb gekocht!
ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje!
prettig weekend allemaal
groetjes annemarie

9 opmerkingen:

Unknown zei

Fantastisch mooi kaartje en ik kan me voorstellen dat je wég was van zowel het afdrukje als de bloemen! Fijn weekend, groetjes, Ira

Sandra zei

super mooi kaartje heb je gemaakt,
groetjes sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooie kaartje en super mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een geweldig kaartje Annemarie! Ja die Norah is een echte clown hoor hahaha!
Liefs, Sandra

Martha zei

Wat een geweldig mooie kaart!! Super!

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Ern@ zei

Erg mooi kaartje en mooie stempel!
snap dat je geen spijt hebt.
groetjes Erna

marjolijn zei

Gekke bekken trekken????????? Mijn Norah??????? Welnee!!!!!!!

software monitoring software zei

Great card, it looks so peaceful waiting for a new friends to say thank you. That moment is great to share here, the metal frame great touch.