vrijdag 24 februari 2012

stamping bella verjaardagskaartje voor marjolijn!




hallo daar allemaal.
na een lange tijd weer even een kaartje.

ik heb een paar weken niet kunnen knutselen, want ik zat thuis met een hele vervelende kwaal.
ik kreeg een gordelroos uitbraak op mijn hoofd en m'n gezicht.
bepaald geen pretje kan ik jullie vertellen.
ik heb er ontzettend veel pijn van gehad, en de hoofdpijn is nu nog niet helemaal weg.
maar het gaat gelukkig per dag een stukje beter, en er komt weer wat uit m'n handen :)


afgelopen dinsdag was marjolijn jarig, en daarom moest er natuurlijk wat gefreubeld worden!!
ik heb weer een stamping bella stempel tevoorschijn gehaald.
de vorige keer heb ik alleen het hoofdje gebruikt, nu het plaatje in totaal.
het papier is wederom een vintage blokje van de action.
met wat bloemen uit mijn grote voorraad lade :) en voila!

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
fijne avond en ook alvast een fijn weekend allemaal.
bedankt weer voor jullie bezoekjes en tot snel,
groetjes annemarie

4 opmerkingen:

sjanie zei

Een vrolijk kaartje hoor.

Groetjes en een goed weekend,
Sjanie

Unknown zei

En ja, je hebt inderdaad weer iets prachtigs gemaakt Annemarie! Erg vrolijk, kleurrijk geheel weer, da's jou wel toevertrouwd! Meid, echt enorm balen van je snoetje, hoop dat de hoofdpijn ook gauw weg is!! Geniet van je weekend, liefs, Ira

CreaSjouk zei

Leuk kaartje!
Groetjes Sjoukje

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hallo Lieve Annemarie,

Wat een mooi blog heb jij zeg!
Iderdaad mooie stempels ,moet je bekennen dat ik ze eigenlijk niet kon volges mij.
Nou zoals ik vandaag gezien heb kleur jij ontzettend mooi in echt Perfect;)
Ben ook maar gelijk je volger georden zo kan ik je nu en dan eens opzoeken.
En wat zijn de blompjes mooi ,ik ben er zo blij mee echt!!!

Fijne avond verder
Tot gauw.
Liefs Sonja