zondag 9 oktober 2011

sugar nellie digi kaartje



hallo daar weer allemaal,
daar ben ik weer met een kaartje!
het echte knutsel weertje is er weer.
ik ben dus weer lekker aan freubelen geweest.
dit is mijn creatie met weer een digi van sugar nellie,
wat zijn ze mooi he!
ik heb verschillende soorten papier gebruikt, maar ik weet eigenlijk niet meer van welk merk. de basis is wederom weer de kraft cardstock.
de papieren bloemetjes heb ik gemaakt met een stans van marianne design.
de gehaakte bloemetjes zijn gemaakt door mijn moeder.
fijne zondag nog allemaal,
tot snel
groetjes annemarie

4 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig!!!!!!
mooie kleurencombi en de digi is prachtig ingekleurd, mooie details heb je gebruikt.

groetjes jolande

Unknown zei

Oh wat schitterend om voor deze afbeelding alleen maar kraftpapier en blauw te gebruiken, ziet er superchic uit!! Goed om je werk weer te zien, kan er altijd erg van genieten! Groetjes, Ira

Riet zei

Wat een schitterende kaart,lief afdrukje,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Amanda zei

Schitterende kaart, zo'n mooi geheel en prachtig kleurwerk!

lieve groetjes Amanda