zaterdag 27 november 2010

magnolia kerst kaartje



hallo daar,
ik heb weer een nieuw kaartje voor jullie.
ik heb dit geweldige afdrukje gekregen van sandra (scrappoint)
super bedankt nog san!! ik ben er heel blij mee! :))

ik heb hem weer ingekleurd met mijn gewone bruynzeel potloden en doezelaars.
de gouden sterretjes heb ik gemaakt met mijn nieuwe speelgoed; de hotfix!
ik heb er aantal dagen op moeten wachten toen de tnt staakte..
maar hij is top!!
ik ben er alleen wel achter gekomen dat als je het opzetstukje voor een maat kleiner dan het steentje gebruikt het veel makkelijk gebruikt.
dus als je steentje bv 5mm is, je het opzetstukje gebruikt voor 4 mm.
misschien een tip voor diegene die er ook 1 hebben of 1 gaan aanschaffen.

vanavond ga ik gezellig koken voor mijn mannetje, zus en zwager.
ik heb er zin in!!
jullie ook allemaal een goed weekend,
en bedankt voor het langskomen
liefs annemarie

13 opmerkingen:

Unknown zei

wat een lief kaartje, geweldige sterretjes!
groetjes marion

Anoniem zei

Wat een geweldig kaartje is het geworden Annemarie! Dank je wel ook voor de tip van de Hotfix, altijd handig ;) Veel plezier vanavond!
Liefs, Sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi en je afdrukje, prachtig ingekleurd.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annemarie,super stempel,mooi heb je haar ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Mooi kaartje Annemarie!

Liefs Ida

Unknown zei

Wat een beeldig afdrukje en je hebt er dan ook een superkaart mee gemaakt! Prachtig gekleurd, leuke details! Groetjes, Ira

cristel zei

prachtige kerstkaart met mooie stempel
grtjs

Sandra zei

Mooi kaartje ,leuk ook met de wantjes erbij!

groetjes San.

nicolet zei

Och wat een schatje!!
Groetjes Nicolet

Anita zei

Wat een mooi kaartje en prachtig gedaan met de hotfix!
Het kaartje hieronder vind ik ook prachtig, wat een werk om dat allemaal te prikken!
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog :)
groetjes, Anita

marjolijn zei

Hij is weer schitterend geworden.
Zo leuk die wantjes, hoe kom jij daar aan?
Dikke knuffel van mij.

Durvina zei

Wat gaaf, en die hotfix is super, echt gaaf gedaan.

gr, Durvina

Josee zei

Wat een mooie kaart Annemarie!!!
En de Hotfix is idd een leuk speeltje, ik zou hem niet weer willen missen ;)