zondag 11 april 2010

Voorjaarskaart


Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand waarvan ik niet weet wie het is!!!!!!!!!!! Ja het is echt waar, ik zal het even uitleggen.
Vorige week kregen wij een pakje met daarin een knuffel voor Norah, dit pakje kregen wij van een oudere mevrouw voor wie mijn schoonvader de belastingaanvraag wel eens in heeft gevuld. Die mevrouw had gehoord dat mijn schoonvader opa was geworden en is via via aan ons adres gekomen. Dit vind ik echt zo superleuk, dat iemand de moeite neemt om een pakje te sturen naar mensen die ze helemaal niet kent!!!!
Dit is dus wel een kaartje waard vind ik.
De sierrand is gemaakt met de silhouette en de narcis is al een hele oude stempel die ik al heel lang niet meer gebruikt had (maar daar heb ik er nog veeeeeeeeeeeeel meer van hoor hihi)
Ik vind het wel een mooie kaart geworden, zeker voor een iets oudere vrouw.

Fijne zondag allemaal.
Liefs Marjolijn

7 opmerkingen:

M@ureen zei

Ontzettend attent van die mevrouw, zo zie je maar dat er toch nog hele lieve mensen zijn ...

Mooi kaartje is het geworden hoor, zal ze vast ook waarderen!

Greetz,
Maureen.

Sandra zei

wauw wat een super lief gebaar van die mevrouw,je kaartje is prachtig geworden.
groetjes sandra

Joke zei

Wat een prachtig kaartje! Idd een mooi antwoord op zo'n lief gebaar.

Groetjes, Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wauw dit is schitterend.

Groetjes Jolande

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt! Weet zeker dat ze hem super zal vinden.

Liefs Ida

annemarie zei

wat leuk zo'n spontane verassing!
dat is zeker een kaartje waard!
hij is erg mooi geworden!
goed werk om maar weer eens zo'n oude stempel uit de kast te pakken.
ik zal vanmiddag meteen ook even mijn creatie plaatsen.
vergroot jij hem dan weer even?
groetjes anne

Anoniem zei

Zeker lief van die mevrouw Mar! En een prachtig kaartje!

Liefs, San