zondag 1 februari 2009

Fotochallenge


Deze challenge kreeg ik van Sandra.
Het is de bedoeling dat ik uit mijn zesde fotomap de zesde foto hier op mijn blog plaats en daar iets over vertel.

Deze foto is gemaakt in Basel tijdens het EK 2008.
Ik lig hier voor onze minitent samen met mijn vriendin Eline.
We waren met een hele groep naar Basel voor de wedstrijd tegen Rusland.
Het was een super leuk en gezellig weekend, helaas verloren we wel van Rusland.

Het is de bedoeling dat ik deze challenge door geef aan 5 andere bloggers.
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie foto's.

Anja
Maureen
Monique
Elly
En verder wil ik deze challenge doorgeven aan iedereen die 'm nog niet heeft, maar dat zijn er niet veel meer.

2 opmerkingen:

Anja's weblog zei

Hoi Marjolijn,

Dank je:))
Ik heb al even een foto geplaatst.

Groetjes
Anja

M@ureen zei

Dank je wel Marjolijn ... ik ga binnenkort even op zoek naar de foto en plaats 'm op mijn blog. :-)

Fijne zondag!!!