woensdag 2 juli 2008

Briljant blogaward


Ik heb een blogaward van Karin en Maureen gekregen.
Karin en Maureen, dank je wel, echt superleuk!!!
Wie krijgt de briljante weblogaward?
Websites en blogs, die om de een of andere reden in de smaak vallen

I get this blogaward from Karin and Maureen.
Karin and Maureen thank you very much, I really love it.
Who get's the briljant weblog award?
Websites and blogs that for some reason catch your eye.

De regels voor de award:
1 De winnaar mag het logo plaatsen.
2 Plaats een link naar degene van wie je de award hebt gekregen.
3 Stuur de award naar tenminste 7 andere blogs die door hun actualiteit,
thema's en designs opvallen.
4 Zet links van deze sites op je blog.
5 Laat een berichtje achter op de betreffende sites dat ze gewonnen hebben.

The rules for this award:
1 The winner can put the logo on her blog.
2 Link the person you recieved your award from.
3 Nominate at least 7 other blogs.
4 Put links of thes blogs on yours.
5 Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

Ik geef de briljante weblog award door aan:
I'm passing on this briljant weblog award to:

Anja
Kimmie
Christa
Marja
Peet
Sandra
Tara

Thanks for stopping by.
XXX Marjolijn

4 opmerkingen:

Tarasdesigns zei

thank you so much for the award x

M@ureen zei

Hoi Marjolijn,

Ook van mij krijg je een blogaward, zie http://love2becre8tive.blogspot.com/

Peet zei

Dank je wel Marjolijn!!!

Anja's weblog zei

Dank je Marjolijn:))
Ik kijk ook altijd graag naar jouw blog.
En ik zal de award vandaag even op mijn blog zetten.

Groetjes
Anja