zaterdag 3 mei 2008

Cute Card Thursday Challange



Het thema van de challenge van Cute card thursday is dit keer 'in the garden'.
En toevallig kreeg ik Vrijdag mijn nieuwe stempeltjes van Rachelle Anne Miller 'Lili & Milo binnen. Die moest ik natuurlijk meteen even uitproberen, en ik vond ze wel geschikt voor dit thema.

Ik heb net mijn lieve mannetje naar Schiphol gebracht, en ik mis 'm nu al.
Ik hoop maar dat deze 2 weken om zullen vliegen, want eigenlijk vind ik het nu alweer lang genoeg. ( hij is net 3 uur weg, maar dat maakt niet uit).

XXX Marjolijn

4 opmerkingen:

Nice zei

Juchhu! Hier verstehe ich bedeutend mehr als auf den englischen Blogs *freu*.
Die Karte ist ganz bezaubernd geworden!

Christa zei

Oh dat belooft niet veel goeds Marjolijn als je 'm nu al mist ... maar lekker veel kaartjes maken om je gedachten te verzetten!!
Deze is weer schattig, ben zelf ook al met deze stempel aan de slag geweest voor een workshop!

Andrea, zei

Gorgeous card, I love the stamp you have used and fab colours.
Thanks for joining in the CCT challenge

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Leuk kaartje!! Die Anne Rachelle's zijn erg leuk.