donderdag 10 april 2008

Cadeautje van mijn moeder

Ik was afgelopen Zondag met mijn moeder en mijn nichtje naar de beurs in Zeist,
we hebben het ontzettend naar ons zin gehad, en heel veel leuke/nieuwe dingen gezien, en gekocht
Nou is het zo dat ik thuis een Double Do heb, en op de beurs had ik aan een mevrouw van een kraam gevraagd of de stansen en sjablonen van de cuttlebug ook in de Double Do konden. Het antwoord was JA. Dus ik heel veel stansen en sjablonen van de cuttlebug gekocht, maar eenmaal thuis kreeg ik ze er met geen mogelijkheid doorheen.
Helemaal verdrietig mijn moeder opgebeld, en die was ook wel zwaar teleurgesteld, want ja wat moet je met al die dingen als je ze niet kan gebruiken.
Maar tot mijn grote verbazing werd er gisteren een pakketje bij me bezorgd.
Ja hoor een cuttlebug!!!!!!!!!! Cadeautje van mijn moeder.
Geweldig toch!!!!!!!!!! Mam bedankt.

XXX marjolijn

Geen opmerkingen: